دکتر امید شافع

آیا واریس ها فورا بعد از درمان از بین می روند ؟

آیا واریس ها فورا بعد از درمان از بین می روند ؟

آیا واریس ها فورا بعد از درمان از بین می روند ؟
5/5 - (1 امتیاز)

یکی از مواردی که باید قبل از درمان واریس در نظر داشت این است که واریس چه مدت بعد از درمان از بین می رود. در فضای مجازی فیلمها و عکسهایی از درمان واریس نشان داده می شود که در همان زمان تزریق یا انجام لیزر داخل عروقی واریسها از بین می روند. در دنیای واقعی نتیجه درمانی واریس به این سرعت دیده نمیشود.

درمان انواع واریس

در حقیقت بعد از درمان واریس به هر روش رگ واریسی آسیب دیده 6 تا 12 ماه طول میکشد که از بین برود. در طی این مدت نگهداری و مراقبتهایی که تیم درمان واریس دکتر امید شافع به شما متذکر می شوند باعث نتیجه درمانی کامل میشود.

توجه داشته باشید که درمان واریس درمان یک ضایعه پوستی نیست بلکه در واقع واریس یک ضایعه عروقی است و انتظار اینکه مثل موهای زائد و یا لکه های پوستی درمان میشوند درست نیست.

درمان عروق واریسی عنکبوتی بدون بازگشت توسط دکتر امید شافع که نتیجه نهایی با کمترین تغییر رنگ بعد از 6 ماه حاصل شده. تصویر A قبل از انجام درمان. تصویر B در حین درمان- تغییر رنگ صورتی نشانه این است که در آینده این رگها از بین می روند. تصویر C حدود 1 ماه بعد از درمان و تصویر D اتمام 6 ماه بعد از درمان

واریس پا
واریس پا

در جلسه درمان واریس رگ واریسی آسیب می بیند و تغییراتی در آنها ایجاد می شود که در طی مدت 6 الی 12 ماه بعد از درمان در صورت رعایت موارد ذکر شده واریسها از بین می روند.

در طی 6 الی 12 ماه آینده رگهای واریسی تغییرات عمده ای خواهند کرد. در ابتدا رنگ رگهای واریسی از حالت بنفش رنگ بصورت زرد پر رنگ تا قهوه ای در می آید. این تغییر رنگ با کوچکتر شدن سایز رگها همراه خواهد بود. با گذر زمان رنگ رگها کمتر میشود و در انتهای سال اول بعد از درمان رگها کامل از بین می روند.

بیشتر بخوانید ...  تغییرات هورمونی و یائسگی عامل ایجاد واریس در زنان
واریس پا
درمان بدون بازگشت واریس توسط دکتر امید شافع با استفاده از لیزر داخل عروقی

در صورت درمان مناسب رگها برای همیشه از بین می روند. دکتر امید شافع با تجربه فراوان در درمان بیماریهای عروقی و همچنین عضو هیئت علمی بیمارستان قلب و عروق رجایی تهران با استفاده از بروزترین روشها و پروتکل دقیق پیگیری درمان قطعی واریس و مشکلات وریدی را برای شما مراجعین محترم ارائه می دهد.